Diabetesdebat  Diabeteschat.dk
Menu
ForsideForside
Mest læste indlægMest læste indlæg
Lavt blodsukkerLavt blodsukker
LevemirLevemir
Merudgifter - lad os lave en liste!Merudgifter - lad os lave en liste!
Hjælp til merudgifter § 100Hjælp til merudgifter § 100
Jeres langtidsblodsukkerJeres langtidsblodsukker
Sidste nye indlægSidste nye indlæg
[uden titel][uden titel]
..........
Levemir og Q10Levemir og Q10
[uden titel][uden titel]
[uden titel][uden titel]
Er du her for første gangEr du her for første gang
...tilmeld dig inden login
LoginLogin
TilmeldTilmeld
Spørg moderatorSpørg moderator
Teknisk hjælpTeknisk hjælp
SøgSøg
Har du brug for faglig rådgivning?
Spørgsmål og svarSpørgsmål og svar
Spørg eksperterneSpørg eksperterne
Spørg brevkassenSpørg brevkassen

Vigtig viden

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Diabetesdebat -> Type 2
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kogebogsforfatteren
Type 2 diabetes
Type 2 diabetes
Indmeldt: 21. dec 2015

Indlæg Vigtig viden Besvar, med citat
Skrevet: 04/05 2016 12:25

Jeg er rigtig ked af at der ikke er nogen der melder sig ind i en af mine facebook grupper ang. diabetes. det er virkeligt sørgeligt at i ikke vil høre om vigtig viden der kan forebygge senkomplikationer.

Jeg deler dette link da det er ALT ALT for vigtigt til at i ikke for det set, men gør jeg nu den tjeneste at gå ind og meld jer ind i en af mine facebook grupper jeg er den eneste i DK med Diabetes facebook grupper.

http://sund-forskning.dk/artikler/alfa-lipon-til-diabetikere/

MVH Kogebogsforfatteren Crying or Very sad P.S. det er en ond sygdom og statestikken er ikke rar at se på, hjælp nu jeg selv til ikke at blive alvorligt syge.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Kogebogsforfatteren
Type 2 diabetes
Type 2 diabetes

Indlæg bekymrende fakata Besvar, med citat
Skrevet: 04/05 2016 12:44

- Efter 12 år med diabetes har omkring 70 procent af alle mænd og cirka 50 procent af alle kvinder udviklet neuropati i varierende grad.

- Alle former for neuropati kan give smerter. Smerterne varierer i styrke og kan for eksempel føles som murrende og knugende eller som brændende og sviende smerter.
Kilde: Diabetesforeningen
Sad
Tilbage til toppen
Kogebogsforfatteren
Type 2 diabetes
Type 2 diabetes

Indlæg Læs her det er for godt til at gå glip af Besvar, med citat
Skrevet: 04/05 2016 12:51

Neropati kan være mange ting. Smerter fra forgiftning, ved fantomsmerter, rygmarvslidelser og diabtisk oxidativt stress er blot nogle af de sygdomme, hvor nervesmerter hyppigt optræder. Alfa-lipon brugere i ind- og udland vender meget ofte tilbage med positiv respons på disse smerter ved nervebanerne. Alfa-liponsyre binder metalioner, styrker de øvrige antioxidanter, fx C- og E-vitaminerne, og de små yderste kapillærer i kroppen bliver genoprettet.

Sagt med andre ord: Når ilten kommer helt ud i yderste del af kroppen, ser vi ofte smerterne mindskes eller helt forsvinde. Der er også set rigtig gode resultater med kolde fingre og tæer og problemstillinger, hvor der i det hele taget er en dårlig iltning af det væv, der ligger længst væk fra hjerne og hjerte.

Husk at besøge og melde jer ind i min diabetes grupper på facebook, jeg kender mange gode råd. MVH Kogebogsforfatteren
Rolling Eyes
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Diabetesdebat -> Type 2
Side 1 af 1

Version 1.5e - Produced by Agentor Systems - Based on phpBB © 2001, 2005 phpBB Group