Diabetesdebat  Diabeteschat.dk
Menu
ForsideForside
Mest læste indlægMest læste indlæg
Lavt blodsukkerLavt blodsukker
LevemirLevemir
Merudgifter - lad os lave en liste!Merudgifter - lad os lave en liste!
Hjælp til merudgifter § 100Hjælp til merudgifter § 100
Jeres langtidsblodsukkerJeres langtidsblodsukker
Sidste nye indlægSidste nye indlæg
..........
Levemir og Q10Levemir og Q10
[uden titel][uden titel]
[uden titel][uden titel]
[uden titel][uden titel]
Er du her for første gangEr du her for første gang
...tilmeld dig inden login
LoginLogin
TilmeldTilmeld
Spørg moderatorSpørg moderator
Teknisk hjælpTeknisk hjælp
SøgSøg
Har du brug for faglig rådgivning?
Spørgsmål og svarSpørgsmål og svar
Spørg eksperterneSpørg eksperterne
Spørg brevkassenSpørg brevkassen

jeg har lavet endnu en facebook gruppe som er lukket

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Diabetesdebat -> Type 2
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kogebogsforfatteren
Type 2 diabetes
Type 2 diabetes
Indmeldt: 21. dec 2015

Indlæg jeg har lavet endnu en facebook gruppe som er lukket Besvar, med citat
Skrevet: 24/03 2016 0:40

Jeg har lavet endnu en ny facebook gruppe, som nu er lukket den hedder Diabetes, PCO og slanke gruppe. der er flere teasers til min kogebog og flere slanketips. Som levnedsmidddelkandidat og evigt videns søgende og slanke kure interesseret, så har jeg samlet mig en del brugbar viden om slank tips, som jeg deler i min nye gruppe sammen med diabetes info. Jeg håber at nogle herfra vil komme ind i gruppen, jeg vil gerne have at folk deler deres måltider og støtter hinanden Laughing .
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Kogebogsforfatteren
Type 2 diabetes
Type 2 diabetes
Indmeldt: 21. dec 2015

Indlæg kogebogs retter på den nye facebook side diabetes, PCO og .. Besvar, med citat
Skrevet: 26/03 2016 16:20

Der er nu lagt en del teasers ind af kogebogs retter på den nye facebook side, der hedder: diabetes, PCO og slankegruppe. Gruppen er lukket da jeg deler billeder og info af / om mine nye kogebogs retter. Der er nu både hverdags retter og festmad, luksus morgen mad samt hverdags morgen mad, som kan booste vægttab. Derudover er der også inspiration til sundere og lækkere påske frokost mad eller andet frokost mad.

Plannen var at bogen skulle udkomme i maj, men nu må jeg lige se om jeg har økonomien til det og helbredet til det, ellers forventer jeg at bogen kommer en mdr. senere. Jeg vil nemlig gerne have nogle sommer retter med i bogen nu hvor den udkommer til sommer.

Jeg håber at nogle af jer vil komme ind i gruppen, man skal ansøge først da den er en lukket gruppe. Der er tips til, hvordan man kan bruge naturlige midler til at sænke sit blodsukker. Jeg håber vi ses Very Happy MVH Kogebogs forfatteren (levnedsmiddelkandidat og diabetes patient)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Diabetesdebat -> Type 2
Side 1 af 1

Version 1.5e - Produced by Agentor Systems - Based on phpBB © 2001, 2005 phpBB Group