Diabetesdebat  Diabeteschat.dk
Menu
ForsideForside
Mest læste indlægMest læste indlæg
Lavt blodsukkerLavt blodsukker
LevemirLevemir
Merudgifter - lad os lave en liste!Merudgifter - lad os lave en liste!
Hjælp til merudgifter § 100Hjælp til merudgifter § 100
Jeres langtidsblodsukkerJeres langtidsblodsukker
Sidste nye indlægSidste nye indlæg
[uden titel][uden titel]
[uden titel][uden titel]
[uden titel][uden titel]
[uden titel][uden titel]
Innovationprojekt SDU i samarbejde med novo nordiskInnovationprojekt SDU i samarbejde med novo nordisk
Er du her for første gangEr du her for første gang
...tilmeld dig inden login
LoginLogin
TilmeldTilmeld
Spørg moderatorSpørg moderator
Teknisk hjælpTeknisk hjælp
SøgSøg
Har du brug for faglig rådgivning?
Spørgsmål og svarSpørgsmål og svar
Spørg eksperterneSpørg eksperterne
Spørg brevkassenSpørg brevkassen

Ny smartphone app som viser kulhydratindhold pr. portion

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Diabetesdebat -> Type 2
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
IAF
Type 1 diabetes
Type 1 diabetes
Indmeldt: 16. nov 2015

Indlæg Ny smartphone app som viser kulhydratindhold pr. portion Besvar, med citat
Skrevet: 17/11 2015 9:47

EDIT: Jeg er ved en fejl kommet til at oprette denne post under "Diabetes type 2" og kan ikke umiddelbart flytte den til "Diabetes type 1". Det beklager jeg og vil derfor oprette samme post i "Type 1" også.

Jeg er pumpepatient og har i flere år brugt Diabetesforeningens app som viser hvor mange kulhydrater der findes i eksakte portioner. Jeg er glad for den, men det ærgre mig at jeg mister alle mine tilføjelser hver gang jeg får en ny telefon.

For nogen tid siden skiftede jeg så igen telefon og skulle derfor starte forfra endnu engang. Den aften bestemte jeg mig for at lave min egen alternative app.

Min nye app, som jeg har kaldt Sugar Counts, er nu frigivet til offentlig betatest og jeg håber at andre diabetikere skulle få lyst til at prøve den?

Sugar Counts er gratis og fri for reklamer og kan afvikles på både Android telefoner og på iPhone/iPad.

Funktioner som Sugar Counts kan tilbyde:
1. Alle kan tilføje egne "datablade", altså tilføje sine egne favoritter. Disse tilføjelser bliver umiddelbart efter, tilgængelige for alle andre brugere som benytter Sugar Counts.

2. Dine "datablade" gemmes online i en database. Derfor vil du aldrig miste dine tilføjelser, når du f.eks. får en ny telefon, eller har lavet en "factory reset" på din nuværende.

Det er mit håb at der på sigt vil komme mange aktive brugere med i projektet, så vi i fællesskab kan få bygget én stor database op, til fælles glæde.

Du kan hente den nye app på www.smart-user.dk

Screenshots:

Med venlig hilsen
Ivan
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Diabetesdebat -> Type 2
Side 1 af 1

Version 1.5e - Produced by Agentor Systems - Based on phpBB © 2001, 2005 phpBB Group